Reklamacje
  1. Sprzedawca jest świadomy swej odpowiedzialności względem Klientów w zakresie wad fizycznych lub prawnych sprzedawanego towaru. W przypadkach transakcji z Przedsiębiorcą zastosowanie będą miały przepisy zawarte w Kodeksie Cywilnym, natomiast w przypadku transakcji z Konsumentem stosowne przepisy z zakresu ochrony konsumenta.
  2. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową,( jeżeli Użytkownik dokonuje zakupu jako Konsument) zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z póź zm.)
  3. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane na adres: P.H. Beauty Concept Kamil Bijak ul. Władysława Żyły 16/H 42-400 Zawiercie NIP: 577-198-86-96 poprzez:
    • wysyłanie wiadomości email
    • listownie
    • lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Klienta formie
  4. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  5. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika.
  6. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemoż Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  8. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  9. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  10. Formularz Reklamacyjny znajduje się TUTAJ.
  11. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, lub importera. Gwarancja producenta nie zwalnia z odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, a także nie wyklucza prawa do reklamacji z tytułu rękojmi.
  12. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu. Dotyczy ona wyłącznie Konsumentów.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli Klient został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ustawie, oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  14. Sprzedawca w przypadku wystąpienia nadmiernych kosztów lub braku możliwości doprowadzenia towaru do jego zgodności z umową może odmówić realizacji żądania Klienta.
  15. Za wady powstałe w wyniku źle wykonanego użycia produktu lub urządzeń Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  16. Każdy towar jest znaczony odpowiednio przez nas, co umożliwia nam jego identyfikację.
  17. Warunkiem udzielenia gwarancji jest montaż części przez osoby uprawnione do tego (autoryzowany serwis, warsztat, itp.).
  18. Nie ponosimy także odpowiedzialności za wady i usterki mechaniczne wynikające z niewłaściwej eksploatacji.
  19. Jakiekolwiek ingerowanie (przerabianie lub używanie niezgodne z przeznaczeniem danego produktu) unieważnia gwarancję.
Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0