Reklamacje
- Sprzedawca jest świadomy swej odpowiedzialności względem Klientów w zakresie wad fizycznych lub prawnych sprzedawanego towaru. W przypadkach transakcji z Przedsiębiorcą zastosowanie będą miały przepisy zawarte w Kodeksie Cywilnym, natomiast w przypadku transakcji z Konsumentem stosowne przepisy z zakresu ochrony konsumenta.
- Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową,( jeżeli Użytkownik dokonuje zakupu jako Konsument) zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z póź zm.)
- Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane na adres: P.H. Beauty Concept Kamil Bijak ul. Władysława Żyły 16/H 42-400 Zawiercie NIP: 577-198-86-96 poprzez:
- wysyłanie wiadomości email
- listownie
- lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Klienta formie
- W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Użytkownika.
- W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemoż Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
- Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
- Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
- Formularz Reklamacyjny znajduje się TUTAJ.
- Towary mogą posiadać gwarancję producenta, lub importera. Gwarancja producenta nie zwalnia z odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, a także nie wyklucza prawa do reklamacji z tytułu rękojmi.
- W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu. Dotyczy ona wyłącznie Konsumentów.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli Klient został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ustawie, oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
- Sprzedawca w przypadku wystąpienia nadmiernych kosztów lub braku możliwości doprowadzenia towaru do jego zgodności z umową może odmówić realizacji żądania Klienta.
- Za wady powstałe w wyniku źle wykonanego użycia produktu lub urządzeń Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Każdy towar jest znaczony odpowiednio przez nas, co umożliwia nam jego identyfikację.
- Warunkiem udzielenia gwarancji jest montaż części przez osoby uprawnione do tego (autoryzowany serwis, warsztat, itp.).
- Nie ponosimy także odpowiedzialności za wady i usterki mechaniczne wynikające z niewłaściwej eksploatacji.
- Jakiekolwiek ingerowanie (przerabianie lub używanie niezgodne z przeznaczeniem danego produktu) unieważnia gwarancję.